Close
Close
 

        Často kladené otázky

        Kies een categorie


        Tarify

        Musím zaplatiť zálohu?

        Áno, naše zariadenia majú značnú hodnotu. Musíte preto zaplatiť zálohu. Výška zálohy závisí na tom, aké zariadenie si požičiate a nájdete ju v katalógu prenájmu na našej internetovej stránke.

        Kedy dostanem zaplatenú zálohu naspäť?

        Zálohu vám vrátime hneď po tom, čo vrátite požičané zariadenie v dobrom stave. V prípade, že je zariadenie poškodené, znečistené alebo nie je kompletné, môžeme vám zaúčtovať náklady. Tieto náklady vám budú odpočítané zo zálohy.

        Môžem si zariadenie požičať len na časť dňa?

        Áno, máme tarifu na štyri hodiny. V takom prípade si vec požičiavate na maximálne štyri hodiny. Ak túto dobu prekročíte, ale bude kratšia, než jeden deň, platí denná tarifa.

        Ako dlho trvá denná tarifa?

        Denná tarifa trvá maximálne 24 hodín.

        Kedy sa dá využiť víkendová tarifa?

        Ak hovoríme o víkendovej tarife, myslíme tým obdobie od piatka 12:00 do pondelka 12:00.

        Môžem si zariadenie požičať na dlhšiu dobu, než bolo dohodnuté?

        Pokiaľ počas práce zistíte, že zariadenie potrebujete dlhšie, môžete dobu nájmu predĺžiť telefonicky (pokiaľ nie je zariadenie rezervované) až o jeden týždeň. Pri dlhšej dobe nájmu sa musíte dostaviť do požičovne.

        Aká tarifa platí počas sviatkov?

        Sviatky sa považujú za dni prenájmu. Máme na ne špeciálne tarify.


        Podmienky & procesy

        Môžem sa poistiť pre prípad poškodenia zariadenia?

        Áno, môžete uzatvoriť dohodu o náhrade škody. Len 10 % ceny prenájmu pokryje z veľkej časti všetky škody na prenajatom zariadení. Dohoda o náhrade škody sa nevzťahuje na prípad požiaru alebo krádeže.

        Môžem sa poistiť proti požiaru a krádeži?

        Nie, poistiť sa proti požiaru a krádeži nie je možné.

        Čo mám robiť v prípade poruchy, krádeže alebo straty?

        V prípade poruchy, krádeže alebo straty vás žiadame, aby ste túto udalosť nahlásili v požičovni, kde ste si zariadenie požičali.

        Kde nájdem podmienky prenájmu?

        Tu nájdete naše podmienky prenájmu.

        Potrebujem na prenájom občiansky preukaz?

        Áno, musíte predložiť preukaz totožnosti.

        Môžem zariadenie odovzdať v inej požičovni, než kde som si ho požičal?

        Nie, zariadenie musíte vrátiť vždy do požičovne, kde ste si ho vyzdvihli.

        Musí byť požičané zariadenie pri vrátení čisté?

        Zariadenie, ktoré si požičiavate sú čisté a v dobrom stave. V prípade, že zariadenie neodovzdáte v rovnakom stave, zaúčtujeme vám náklady na čistenie a/alebo opravu.


        Ďalšie otázky

        Ako sa dozviem, že je moje zariadenie k dispozícii?

        Nie všetky zariadenia sú k dispozícii v každej požičovni. O dostupnosti požadovaného zariadenia sa informujte vo vašej požičovni.

        Môžem si zariadenie rezervovať?

        To záleží na požičovni, kde si zariadenie chcete rezervovať. V tejto záležitosti sa spojte s požičovňou, kde si chcete zariadenie požičať.

        Ako sa dostanem k návodu na použitie zariadenia, ktoré som si požičal?

        Digitálnu verziu návodu nájdete na tejto internetovej stránke. Pri každom zariadení je odkaz na návod na použitie. Pri zariadeniach, ktoré sú označené symbolom YouTube, sú k dispozícii aj inštruktážne videá. Ďalšou možnosťou je naskenovať si QR-kód na svoj telefón. Automaticky sa tak dostanete k príslušnému návodu.

        Kde nájdem otváracie hodiny a kontaktné údaje požičovne?

        Na tejto stránke nájdete všetky informácie o našich požičovniach, ako aj kontaktné údaje a otváracie hodiny.

        Kde si môžem dokúpiť správne príslušenstvo?

        Pracovníci v požičovni vám poradia, aké je správne príslušenstvo, ktoré patrí k zariadeniu, ktoré si požičiavate. Spotrebný tovar a príslušenstvo pre stroje ponúkajú/predávajú priamo požičovne.

        Ako môžem požiadať o katalóg prenájmu?

        Ak máte záujem o náš aktuálny katalóg, kliknite sem. Môžete si ho tu aj prezrieť online a prípadne objednať.

        Ako si môžem požičať zariadenie, ktoré nie je v katalógu prenájmu?

        Navštívte našu internetovú stránku www.boels.nl alebo sa telefonicky spojte s najbližšou pobočkou spoločnosti Boels na čísle 0900-0551 (€0,15/min).